Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2007

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ....ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΕΛΛΑΔΑ


Πολύς λόγος γίνεται συνεχώς πώς το πολιτικό μας σύστημα δεν μπορεί να λύσει κανένα πρόβλημα και γιατί μονίμως το πολιτικό κόστος επικρατεί της καθαρής λύσης του κάθε θέματος που πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Μετά από μακρόχρονες και δικές μου απορίες γιατί κανένα θέμα δεν επιλύεται από το πολιτικό μας σύστημα και παρακολουθώντας τα λεγόμενα, τις πράξεις και ακόμα τις τηλεοπτικές εμφανίσεις των πολιτικών έχω σχηματίσει την ακλόνητη πεποίθηση ότι ο πρώτος στόχος κάθε ενός από αυτούς δεν είναι η Ελλάδα αλλά ο εαυτός του!

Ολες οι πράξεις τους αποβλέπουν στην προσωπική τους επιτυχία πρωτίστως, στην κομματική στο βαθμό που αυτή θα διευκολύνει την προσωπική τους επιτυχία και αν κάπου αυτά συμπίπτουν και με κάτι χρήσιμο για την υπόλοιπη κοινωνία ε τότε παίρνει και ο λαός κανένα κοκκαλάκι.

Ολες οι βαρυσήμαντες κουβέντες ότι οι πολιτικοί μας έχουν για πρώτο στόχο την πρόοδο της χώρας και την βελτίωση του επιπέδου του λαού είναι φούμαρα για αφελείς. Ο πρώτος και μοναδικός τους στόχος είναι η πρόοδος η δική τους και η βελτίωση του δικού τους κοινωνικού και οικονομικού (πώς άραγε;) επιπέδου.

Αν αυτό το αντιληφθούμε, πρώτον θα πάψουμε να έχουμε μια σειρά από απορίες, δεύτερον θα τους αποκαθηλώσουμε όλους από εκεί που πολύ λάθος τους έχουμε τοποθετήσει και το κυριώτερο, θα πετάξουμε παντελώς από μέσα μας τον οπαδισμό που σκόπιμα για το δικό τους συμφέρον μας καλλιεργούν και με καθαρή ματιά και σκέψη θα κοιτάξουμε να βρούμε τον βηματισμό που πράγματι μας οφελεί.

Μπορεί όλα τα παραπάνω να ακούγονται ουτοπικά αλλά πολλές φορές η ουτοπία οδηγεί σε μια καλύτερη πραγματικότητα.

Y.Γ. Κάθε κανόνας έχει και κάποιες εξαιρέσεις.Δεν θέλω να είμαι ισοπεδωτικός. Εχω ήδη στο μυαλό μου κάποιες λίγες εξαιρέσεις αλλά δυστυχώς οι εξαιρέσεις δεν αναιρούν τον κανόνα.



28 October 2007 09:08