Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Σιωπή


Εχω να γράψω πάνω από μήνα. Δεν βρίσκω θέμα που θα προσθέσει κάτι σε αυτά που ήδη έχω αναφέρει καιρό πριν. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω τα γεγονότα με δικαιώνουν. Χαίρομαι που μπορώ να προβλέπω και όχι να διαπιστώνω.
Αν κανείς διαβάσει τι έγραφα ένα χρόνο πριν, στις 28.10.2007 με τίτλο «Ο εαυτός μου το κόμμα και..ολίγον Ελλάδα», τι έγραφα την 01.06.2008 σχετικά με τον Πρωθυπουργικό Σύμβουλο στην τοποθέτηση μου «Ε όχι κύριε Αντώναρε.Ο γάιδαρος δεν πετάει τελικά», τι έγραφα στις 26.08.2008 με τίτλο «Μηδενική ανοχή η μηδενική ενοχή;», τι έγραφα στις 08.09.2008 αμέσως μετά τη συνέντευξη στη ΔΕΘ με τίτλο «Αποκάλυψη..τώρα», τι έγραψα για το Βατοπέδι στις 12.09.2008 με τίτλο «Το Βυζάντιο είναι εδώ! Παραμύθι η Αλωση», τι έγραφα στις 15.10.2008 , για το θέμα διαδοχής Καραμανλή που μόλις ανέκυψε, με τίτλο «Μαζί στο γκρεμο η με άλλο αρχηγο;», τέλος αν διαβάσω ξανά τι έλεγα στις 20.10.2008 στο άρθρο μου «Προανακριτική Επιτροπή δια της εις άτοπον απαγωγής» βρίσκω πως δεν έχω τίποτα καινούργιο να προσθέσω. Απλώς περιέγραψα την εξέλιξη γεγονότων που έγιναν, πριν γίνουν, με βάση τα τότε δεδομένα άρα όταν γίνονται δεν μπορώ να τα ξανασχολιάζω..

Γιαυτό σιωπώ. Σιωπώ, καταγράφω και επιφυλάσσομαι να επανέλθω όταν θα έχω κάτι καινούργιο να πώ.